A Hyundai több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, mint a klub globális autóipari partnere

 

  • • A Hyundai lesz a Bundesligában játszó klub globális autóipari partnere egészen 2021-ig.
  • • A következő szezontól kezdve a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken.


2018. június 29. - A Hyundai ma bejelentette, hogy több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere. A 2018/19-es szezontól kezdve, a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken egészen 2021-ig.


Habár már eddig is erősen megvetette lábát a futball területén, ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerségi megállapodást kötött egy elsőosztályú német klubcsapattal. Az angol Premier League-ben játszó Chelsea FC és a La Liga-ban érdekelt Atlético Madrid után a Hertha BSC lesz a harmadik európai top csapat, amellyel az autógyártó partnerségre lép az idén nyáron.

A partnerség ideje alatt a Hyundai szorosan együtt fog működni a Hertha BSC-vel a mobilitás megkönnyítse érdekében, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a klub szurkolói számára, számos szurkolóközpontú kezdeményezésen keresztül.

A Hyundai nemcsak a Hertha BSC mezein lesz majd látható, hanem a klub pálya szélén futó LED-es reklámfelületein és a vendéglátói márkatámogatók között is meg fog jelenni a hazai meccseken. A megállapodás lehetővé teszi, hogy (reklámcélból) igénybe vegyék a férfi elsőszámú csapat tehetségeit, valamint média- és digitális tartalmi jogokat is biztosít. A vállalat jelentős számú autót is a klub rendelkezéséré bocsát, hogy ezzel is támogassák a klub működését valamint, hogy bemutassák a Hyundai modellválasztékát.

Legutóbbi bejelentésével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.



Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyilatkozta:

"A Hertha BSC egy nagyon sikeres klub, amely kihívásokat kereső szellemiséggel és szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és amely jól illeszkedik a Hyundai törekvéseihez. Az új együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik tovább növelni jelenlétünket szurkolók milliói között Németországban és világszerte egyaránt, valamint lehetővé teszi számunkra, hogy új lehetőségeket teremtsünk a Hertha BSC szurkolói és a vásárlók számára a szezon ideje alatt. Egy ilyen partnerség Németországban történő kiépítése nagyon is illeszkedik a Hyundai törekvéseibe, mivel eddig is igen jelentős volt az üzleti jelenlétünk ebben az országban, többek között itt találhatók tervező-, K+F valamint motorsport létesítményeink illetve értékesítési és marketing irodáink"

Ingo Schiller, a Hertha BSC ügyvezetője az alábbiakat nyilatkozta:

„Nagyon örülünk ennek az új partnerségnek és büszkék vagyunk arra, hogy a Hertha BSC a Hyundai európai szponzorációs stratégiájának a részese lehet az elkövetkezendő években, olyan topcsapatok mellett, mint a Chelsea FC és az Atlético Madrid.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban pedig az Atlético de Madrid támogatója lesz.

Egyéb tevékenységei mellett, a márka többek között Németországban hozta létre a Hyundai Motor Europe központját, a Hyundai Motor Europe Műszaki Központját, a Hyundai Európai Tervezőközpontját, a Hyundai Motorsport globális központját, valamint itt, a világhírű nürburgringi pálya mellett alakította ki saját tesztközpontját.

Hyundai Motor Europe

A 2016. évben a Hyundai Motor 505 396 gépjárművet regisztráltatott Európában – ez 7,5%-al több, mint 2015-ben – és modellpalettájának 90%-át lecserélte, hogy létrehozza Európa legfiatalabb autó kínálatát. A Hyundai által a régióban értékesített modellek 90%-át Európában tervezték, építették, próbálták ki és gyártották le, hogy az európai vásárlók minden igényét kielégítsék és kiszolgálják a cég kiterjedt európai infrastruktúrájának a segítségével. Ezek közé többek között két gyár is tartozik Cseh Köztársaságban és Törökországban, amelyek együttesen évente 600 000 autó előállítására képesek. A Hyundai Motor 2 500 szalonjában Európa 31 országában értékesíti a modelljeit. A Hyundai Motor a régióban értékesített összes új gépkocsihoz kínálja egyedülálló ötéves, korlátlan futásteljesítményű garanciális csomagját, amelynek révén a vásárlók a futott kilométerektől függetlenül öt évig tartó garanciát kapnak, öt éven át országúti segítségnyújtást igényelhetnek és öt évig ingyenesen ellenőrzik autóik műszaki állapotát.

A Hyundai Motor Company

Az 1967-ben alapított Hyundai Motor Company eltökélt szándéka, hogy életre szóló partneri kapcsolatokat alakítson ki a gépkocsi tulajdonosokkal. A cég az olvasztott acéltól a kész gépjárművekig terjedő ipari kompetenciával rendelkező, innovatív üzleti csoportosulásként működő Hyundai Motor Group első számú vállalata. A Hyundai Motor világszerte nyolc gyártó bázissal, hét tervező és műszaki központtal rendelkezik és a 2016-os év során összesen 4,86 millió gépkocsit értékesített. Az összesen több mint 110 000 alkalmazott segítségével a Hyundai Motor a helyi viszonyokhoz alkalmazott modellek révén továbbra is folyamatosan fejleszti termék kínálatát és igyekszik megerősíteni vezető pozícióját a tiszta technológia területén. Ennek úttörője a világ legelső, tömeggyártásban is megjelenő hidrogén meghajtású gépjárműje, az ix35 Fuel Cell valamint az IONIQ, a világon az első olyan autó típus, amely egyetlen karosszériában egyesít három különféle hajtásmódot.