A Hyundai összeállt a Maroon 5-val, hogy bemutassa a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokságra™ készült márkakampányának himnuszát

 

  • • A Hyundai összeállt a többszörös platina és GRAMMY díjnyertes Maroon 5-val, hogy tisztelegjenek Bob Marley reggae legenda előtt.
  • • A Hyundai az öröm és a pozitív szemlélet üzenetét kívánja terjeszteni: ‘A Hyundai azért van, hogy minőségi időt vigyen a mindennapi életbe’
  • • A Maroon 5-val való partnerség lehetővé teszi a Hyundai számára, hogy egy még innovatívabb vevői márkaélményt kínáljon.

 
SZÖUL, 2018. június 11. - A Hyundai, a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™ hivatalos partnere, felkérte a többszörös platinalemezes és GRAMMY díjnyertes együttest, a Maroon 5-ot, hogy vegyék fel a Bob Marley & The Wailers ikonikus, jó életérzést sugárzó ‘Three Little Birds’ című himnuszának egy új változatát. A dalon keresztül, a Hyundai azt az üzenetet kívánja átadni, hogy intelligens technológiáival a vásárlók elfelejthetik gondjaikat, és élvezhetik a pozitív vezetési élményt mind az autóban, mind azon kívül.

Az új kampány először a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™-on, egy új televíziós reklámkampánnyal indul útjára. Továbbá, a Hyundai új, hidrogén-üzemanyagcellás, elektromos modelljének, a NEXO-nak a szereplésével egy videoklip is készült a Grammy díjnyertes Joseph Kahn rendezésében.

A televíziós reklám, amely a Hyundai intelligens technológiáit hangsúlyozza, a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™ alatt kerül sugárzásra. A reklámot egy futballstadion előtt vették fel, amely előtt a zenekar a Three Little Birds című számot játssza saját verziójában.

A reklámban szereplő intelligens technológiák között megtalálható az Elülső ütközésre figyelmeztető rendszer, amely megakadályozza, hogy a sofőr nekiütközzön egy, a futballstadion előtt álló buszba és a Biztonságos kiszállás-asszisztens, amely automatikusan lezárja az ajtókat, amikor olyan helyzetben próbálják kinyitni az utasok, amely a biztonságukat veszélyeztetné.

Az autógyártók egyre több biztonsági funkciót kínálnak, hogy ezzel még kényelmesebbé tegyék a vezetést. Ezeknek a változtatásoknak az ünneplése és támogatása céljából a Hyundai egy új kampányt indított 2018-ban, így közvetítve márkaüzenetét.

A videoklipet egy reggae stílusú világban forgatták, hogy az tükrözze a Maroon 5 előadásának lelkületét. A zenekar tagjainak sziluettjei természetes anyagokból készültek, többek között fából, kőből, tollakból és ékkövekből, a férfi és női táncosokkal forgatott jelenetek pedig energiát visznek a zenébe. Majd a táncosok teste átalakul több száz új, hidrogén-üzemanyagcellás elektromos Hyundai NEXO miniatűr modelljévé, amelyek a zene ütemére mozognak, mielőtt körvonalaikat a sötét háttér előtt kivehetővé teszik a fényszórók fénysugarai.

A Maroon 5 így nyilatkozott: "Bob Marley a zene történetének egyik legnagyobb művésze, aki tényleg egy zseni volt, ezért izgatottak voltunk, hogy megkaptuk a lehetőséget arra, hogy a ”Three Little Birds” című számot feldolgozzuk a Hyundai új kampányához."

A Three Little Birds nyugodt és pozitív hangvételének köszönhetően egy tökéletes dal arra, hogy a futball rajongókat arra ösztönözze, hogy a bajnokság egészére összpontosítsanak és azt a sport ünnepléseként fogják fel, ne az egyes mérkőzések csúcs- és mélypontjaira koncentráljanak.

Minsoo Kim, a Hyundai Motor Company marketingrészlegének vezetője a következőket nyilatkozta: „A Hyundai hosszú időre visszanyúló kapcsolatot ápol a labdarúgással, mivel 1999 óta büszke támogatója a FIFA-nak. A Hyundai végtelen erőfeszítéseket tesz a márka megerősítésének érdekében, hogy az egy intelligens és innovatívabb jövőt sugározzon. A 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™-ra a Maroon 5-val készített Three Little Birds modern feldolgozása azt sugallja az embereknek, hogy felejtsék el a gondjaikat; ez visszatükröződik a Hyundai új „A Hyundai azért van, hogy minőségi időt vigyen a mindennapi életbe’ elnevezésű kampányában, amely azt kívánja közvetíteni vásárlói irányába, hogy intelligens technológiáink használatával biztonságban és gondtalanul érezheti magát utazás közben.”

Ebben az évben, amellett, hogy a Maroon 5-val együtt dolgozva elkészítették a Three Little Birds című dalt, a Hyundai létrehozta a ’FIFA Nemzetközi Labdarúgó Múzeum’-ot is, amely bemutatja a labdarúgás történetét és a szurkolói kultúrát a rajongók számára. A szurkolók számos izgalmas játékban is részt vehetnek a világbajnokság során, amelyeken nagyszerű díjakat nyerhetnek: ‘Hyundai Cheering Stadium’, ‘Be There With Hyundai’, ‘Hyundai Predictor’ and ‘Hyundai Goal of the Tournament’. (’Hyundai Szurkoljon a Stadion’, ’Legyen ott a Hyundai-jal’, ’Hyundai Jós’ és ’Hyundai a világbajnokság legszebb gólja’). További információkért az egyes játékokról és az azokon történő részvételről, látogasson el a worldcup.hyundai.com oldalra.

A számos kiváló tulajdonsággal rendelkező i30 Fastback nem csupán esztétikus megjelenést kínál. A Hyundai SmartSense néven elérhető sokoldalú vezetéstámogató rendszereivel, ez az egyetlen ötajtós kupé a szegmensben, amely az aktív biztonsági funkciók ilyen széles skáláját kínálja.